Friday, July 16, 2004

 

דע מה שתשיב לטרור

באנטוורפן נדקר בחור ישיבה בן 15 ע"י קבוצת נערים ערבים שהסתובבו ברחוב עם מקלות וסכינים. בלונדון מציתים אלמונים שרפו כמה בתי כנסת. בפריס אמא צעירה עם תינוקה נתקפים בעת נסיעה ברכבת ע"י חבורת צעירים, ברובם ערבים, לוקחים לה את ארנקה, וכשרואים שהכתובת שלה נמצאת באחד מהאזורים היהודיים, תולשים לה שערות, קורעים לה את בגדים ומציירים צלבי קרס על בטנה. ולתוספת הם הופכים את העגלה בה נמצאת התינוקת.
 
כחסיד, התקפות אנטישמיות שמשתרעות מפגיעה מילולית להתקפה פיזית, הם לא דבר חדש בשבילי. אני הייתי רגיל לזה מאז שאני זוכר. כשהייתי מאוד צעיר, זה היה עם הטדי בויס, ואז עם הפאנקים, מאוחר יותר היו אלה כושים שהפחידו לנו את הנשמה להסתובב ברחובות. אני גדלתי והחכמתי מאז ולמדתי להבדיל בין כמה נערים שמחפשים קצת אקשן ומתנפלים על אחד שהוא יותר חלש מהם, לשנאה פוטנציאלית מסוכנת ורציניות.
 
 במבט לאחור קל לראות שהפנקים והטדים הלבישו את מסווה האיומים כמדים או ככיסוי. למען האמת, אני כיום עובד עם אחד שבעבר היה פאנקיסט שהפחיד אותי באיומים כשהייתי ילד. הוא עו"ד היום וחבר טוב. איך שהוא מגדיר את זה, בחור בן 13, לבוש מגבעת שחורה גדולה, מעיל ארוך ומראה מפוחד, הוא מטרה בולטת לכל מי שמחפש אתגר משעשע כדי להרגיע את הערכה העצמית הפגומה שלו. הכושים בסטמפורד-היל דווקא מסתדרים טוב עם החסידים מסתבר אפילו יותר מהלבנים, אולי מפני שנינו סבלנו מהפליות והמשכנו הלאה.
 
אם כי הסכנה החדשה אילה אנו חשופים כיום מאיימת בהרבה יותר. זה לא איזה מעשה קונדס שמונע מטסטוסטרון של פרחחים, האיום החדש מהמוסלמים איתו אנחנו מתמודדים ברחובות הוא מאורגן ומכוון. הוא מובל על ידי מנוע מתודלק חזק, שמלמד שנאה לנוער על קסטות מיובאות מהמזרח התיכון, ומדוברות בידי טרוריסטים ורוצחים. לדור של מוסלמים צעירים, המוקצפים עד כדי טירוף ע"י האימאמים ומנהיגי חוגים לצעירים ומוצעים בתמיכה טקטית מצידי המדיה החד צדדית ולעיתים עם דיווחים כוזבים פרובוקטיביים בעליל, המובלת באמצעות הבי בי סי ועוד כמה ערוצי חדשות מקומיות. היהודים החסידיים הניכרים ברחוב מהווים מטרה קלה לשנאתם.
 
להוסיף שמן למדורה, היהודים המפונקים בעלי ההשפעה והכוח בוו'ייטהול מתחבאים מתחת חזותם הגויית ועורם העדין אינו חשוף לאיום מיידי, הם מנצלים כל הזדמנות לסייע לסוג היהדות הנינוחה המיוחדת שלהם, ומיד שולפים את קלף הניצחון שלהם; אנטישמיות והשואה.
 
אני כחסיד, נמאס לי מהמשחק הזה, אינני זקוק לקורבנות תמידית כדי להגדיר את יהדותי. הבעיה שאורבת לי ברחוב היום, אין לה שום קשר לנאצים, אלא כולה שייכת למוסלמים ולמלחמתם נגד אמריקה וישראל. באנטוורפן אכן הימין הקיצוני הוא שעושה הכי הרבה כדי להגן על יהודים וכל התנועות האנטי-מהגרים המובהקות באירופה היום הרבה יותר מוטרדות ממוסלמים מאשר מיהודים. זה אכן אפשרי שהולכי גילוי הראש "המאכערס" צודקים שברגע שבעיית המוסלמים תפתר ההתמקדות תחזור בחזרה אלינו, אבל עם כל הכנות אני לא רואה את היום הזה בא באחד הימים הקרובים, ואני מעדיף לחיות לעתיד מאשר לעבר.
 
לא חשוב מה יש ל"המאכערס" על סדר היום, אני לא ירגיש יותר בטוח בגלל שה'בי בי סי' מראה בטלויזיה יותר תוכניות דוקומנטריות על השואה, זה גם לא עוזר לי אם כל הילדים באירופה לומדים בבתי הספר על הרשעות שבאנטישמיות. אם מועצת הנבחרים והרצון הזהה שלהם לעזור לי הם צריכים להביא את כל חברי המועצה ואולי גם המנהלים של הבי בי סי לרחובות לכמה ימים לבושים כיפות ואז הם יבינו בעצמם איזה הצעות צריכות להעשות. מתוך מגדלי השנהב שלהם הם מהווים הרבה יותר עזרה לטרוריסטים מאשר לנו, בקו החזית האמיתי.
 
Translated from The Shaigetz - Charge of the Right Brigade ע"י תרגומים בע"מ http://theshaigetz.blogspot.com



<< Home
Comments

This page is powered by Blogger. Isn't yours?